شورای هماهنگی صیانت از حقوق شهروندی و سلامت اداری
پیشنهاد تشکیل ای شورا ازطرف مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری (گروه تحول اداری) در تاریخ ۱۳/ ۱۱/ ۱۳۹۷ و باهدف یکپارچهسازی اقدامات و فعالیتهای مرتبط و حذف دوبارهکاری و موازیکاریهای موجود در حیطه حقوق شهروندی به ریاست محترم دانشگاه تقدیم و پس از بررسی در سیامین جلسه هیئت محترم رییسه دانشگاه با پیشنهاد تشکیل این شورا و با حضور نمایندگان معاونین محترم دانشگاه موافقت به عمل آمد. رئیس محترم دانشگاه و معاونت توسعه مدیریت و منابع (بهعنوان جایگزین ایشان) ریاست شورا را عهدهدار و رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات نیز بهعنوان دبیر شورا تعیین شدند تا باهدف یکپارچهسازی اقدامات و فعالیتهای هم سنخ و مرتبط و حذف دوبارهکاری و موازیکاری و تعیین مسیر و نحوه پاسخگویی به دستگاههای نظارتی در صیانت از حقوق مردم و توسعه سلامت اداری، شیوهنامه و تفاهمنامههای لازم تنظیم و تصویب نمایند و ظرف مدت سه ماه گزارش اقدامات را به هیئترئیسه ارائه نمایند. از این شورا انتظار میرود در زمینه شاخصها و انتظارات اسناد بالادستی، برنامهریزی نموده و ضمن پاسخگویی به دستگاههای نظارتی در راستای صیانت از حقوق مردم و توسعه سلامت اداری در دانشگاه اقدام نماید. اولین جلسه شورای هماهنگی صیانت از حقوق شهروندی و سلامت اداری با تشکیل دو "کارگروه صیانت از حقوق شهروندی" و " کارگروه سلامت اداری" در تاریخ ۰۶ /۰۶/ ۱۳۹۸ آغاز به فعالیت نمود.