کارکنان
اساتید
دانشجویان
EN
معرفی شورا و کارگروه
شورای هماهنگی صیانت و سلامت
کارگروه صیانت از حقوق شهروندی
کارگروه سلامت اداری
حقوق گیرندگان خدمت
حقوق شهروندان در بیمارستان ها
حقوق شهروندان در مطب پزشکان و درمانگاه ها
حقوق شهروندان در داروخانه و عطاری ها
حقوق شهروندان در مراکز تصویربرداری و رادیولوژی
حقوق شهروندی اساتید و دانشجویان
حقوق شهروندان در مراکز مراقبت در منزل
دستورالعمل ها و مصوبات
سلامت اداری
صیانت از حقوق گیرنده خدمت
نظرسنجی
تماس با ما
صفحه اصلی
صفحه نظرسنجی
نظرسنجی از گروه پرستاری درباره
سرپرستار بخش
نظرسنجی از بیمار یا همراه درباره
پرستاران (پس از ترخیص)
پرستاران
پزشکان
امکانات رفاهی بیمارستان
خدمات بیمارستان
وضعیت اورژانس
کارکنان بخش اداری
داروخانه ها
نظرسنجی از گروه پرستاری درباره
سرپرستار بخش
مترون و سوپروایزر
نظرسنجی از کارکنان درباره
رئیس شبکه
مدیر بیمارستان
مدیران ساختمان مرکزی
نظرسنجی از مردم/مراجعین درباره
کارمندان دانشگاه علوم پزشکی (اداری)
از داروخانه ها
گام شماره 1
بنام خدا
"نظرسنجی از پرستاران درباره سرپرستار بخش"
با سلام و احترام؛
ضمن تشکر از کارکنان محترم گروه پرستاری لطفاً با تکمیل فرم نظرسنجی زیر ما را در شناسایی نقاط قوت و ضعف سرپرستار بخش خود همچنین ارتقا سطح کیفیت خدمات ایشان مارا یاری نمایید. خاطرنشان میسازد این اطلاعات کاملاً محرمانه در اختیار این مدیریت قرار دارد و صرفاً جهت سهولت در دریافت نظرات گروه پرستاری و ارتباط با این مدیریت طراحی و ایجاد شده است.
"مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی شیراز"
درکدام یک از بیمارستان های زیر بستری بوده اید؟
گروه های بیمارستان ها
دولتی
خصوصی
شهرستان ها
لیست بیمارستان ها
نام بخش خود را انتخاب نمایید
گام شماره 2
1- سرپرستار بخش ارتباط موثر و مداوم با کارکنان بخش:
برقرار می نماید
برقرار نمی نماید
2-سرپرستار بخش در برقراری حسن تفاهم، هماهنگی و همکاری بین کلیه کارکنان بخش با یکدیگر و سایر واحدها و تیم درمان:
تلاش می کند
تلاش نمی کند
3- سرپرستار بخش روحیه انتقاد پذیری:
دارد
ندارد
4- سرپرستار بخش برخورد محترمانه و لحن مودبانه با کارکنان :
دارد
ندارد
5- سرپرستار بخش پوشش حرفه ای را :
رعایت می کند
رعایت نمی کند
6- دسترسی کارکنان به سرپرستار بخش جهت طرح مشکلات:
راحت است
راحت نیست
7- سرپرستار بخش جهت پیگیری حل مشکلات کارکنان:
تلاش می کند
تلاش نمی کند
8- سرپرستار بخش به نظرات کارکنان بخش و استفاده از خرد جمعیی در تصمیم گیری ها اهمیت:
می دهد
نمی دهد
9- سرپرستاربخش قوانین و دستورالعمل ها، مراسم ها، اخبار و ... بطور مناسب و به موقع اطلاع رسانی:
می نماید
نمی نماید
10- سرپرستار بخش حضور به موقع و فعال در طول شیفت:
دارد
ندارد
11- سرپرستار بخش در زمان های بحرانی از بیماران مراقبت پرستاری
می نماید
نمی نماید
گام شماره 3
12- سرپرستار بخش انصاف را درتخصیص پرستار به بیمار و ترکیب کارکنان (براساس سابقه و تجربه) در هر شیفت:
رعایت می کند
رعایت نمی کند
13- سرپرستار بخش در زمان تنظیم برنامه هفتگی، بیماران را براساس سطوح مراقبتی (درهرشیفت) بطور عادلانه به پرستاران :
تخصیص می دهد
تخصیص نمی دهد
14- با درخواست شیفت کارکنان ضمن توجه به درخواست سایر کارکنان و شرایط بخش همکاری:
می شود
نمی شود
15- تقسیم تعطیلات، مرخصی ها، نید شدن های کارکنان به سایر بخش ها و... بین کارکنان:
عادلانه است
عادلانه نیست
16- همگن بودن نیروی انسانی با بیماران رعایت:
می شود
نمی شود
17- سرپرستار بخش دستورالعمل تعرفه پرستاری را:
اجرا می نماید
اجرا نمی نماید
18- سرپرستار بخش به دستورالعمل های تعرفه پرستاری اشراف کامل:
دارد
ندارد
19- سرپرستار بخش تعرفه های پرستاری را بر اساس آخرین دستورالعمل ها آموزش:
می دهد
نمی دهد
20- سرپرستار بخش بر ورود صحیح اطلاعات تعرفه ای نظارت:
دارد
ندارد
21- سرپرستار بخش به سئوالات پرسنل در خصوص تعرفه، بطور شفاف پاسخگو:
است
نیست
22- سرپرستار بخش به شکایات کارکنان در خصوص تعرفه رسیدگی :
می کند
نمی کند
گام شماره 4
23- سرپرستار بخش دانش،تجربه و مهارت کافی در مراقبت های پرستاری:
دارد
ندارد
24- سرپرستار بخش بر مراقبت های پرستاری ارائه شده توسط کارکنان بطور مستمر نظارت:
دارد
ندارد
25- سرپرستار بخش جهت توانمند سازی کارکنان بخش برنامه ریزی مشخص:
دارد
ندارد
26- سرپرستاربخش در موقعیت مناسب به کارکنان آموزش چهره به چهره:
می دهد
نمی دهد
27- فرایند آشناسازی کارکنان جدید الورد به بخش و قوانین آن به خوبی
انجام می شود
انجام نمی شود
28- سرپرستاربخش ضمن تاکید بر جانشین پروری فرصت ارتقا شغلی را بطور عادلانه بین تمامی کارکنان:
ایجاد می کند
ایجاد نمی کند
کد امنیتی
امور هیئت علمی
مراکز خدمات جامع سلامت
اماکن آموزشی و دانشجویی
امور کاکنان
امور درمانی
دانش آموختگان